torsdag 20. juni 2013

Mer gjenbruk i heimen!

 Som nevnt elsker jeg å omgi meg med gjenbruksdetaljer. Her er nok et lite knippe av hva som finnes rundt i huset. En gammel sløydbenk mannen min fikk da en gammel skole skulle rives i regionen, blomkarse plantet i en fiskebolleboks, fat fra Egersund og Figgjo (i yndlingsfarger grønt og lillatoner), og et hjerte sydd av min svigerinnes gamle kåpe..


Og så litt redesign: skjørt til jente str. 6 å sydd av en dametopp. Rett og slett bare klippet rett av ved bysten, og så sydd på ribb. Så greit når alle detaljer er i plagget fra før! Ligger i min lille bloggbutikk!

Fin torsdag! 
 

1 kommentar:

  1. Ååååå, nå ble jeg ordentlig misunnelig på den sløydbenken din! :D Herlig!

    Knallmoro med gjenbruk av ting. Her kastes ikke mye ut av hus heller, men brukes om igjen, på andre måter. Kjempegøy!

    Skjørtet ble nydelig. :)

    Klem, Torunn.

    SvarSlett