fredag 14. juni 2013

Forklekjoler til min lille butikk


Har litt "dilla" på disse forklekjolene. De er så praktiske da de kan brukes på begge sider. Denne kjolen er sydd av både gammelt og nytt. Det rutete stoffet er noe jeg kjøpte for en tid tilbake på Stoff & Stil, mens det med sirkler er fra et avlagt dameskjørt.


Med denne kjolen kan du risikere å gå i ett med gardinene! Den øverste er en gardin fra KID i litt brokadelignende stoff. Mens den nederste er fra Indiska.
 
Til slutt er det lillebror i huset som demonstrerer en kjole sydd av ei dongeriskjorte og et stoff jeg har arvet fra en tidligere hobbysyerske som synes hun har blitt for gammel for sånt:)
 
Alle har jeg lagt ut i min lille bloggbutikk!
 

1 kommentar:

  1. Hei!! Tusen takk for trivelig kommentar på bloggen min :) Bra at du skrev, så fant jeg bloggen din og! Moro at du bor på Tynset, det er ikke så mange bloggere jeg vet om fra Nord-Østerdalen. Jeg har familie på Tynset, men det blir sjelden tur dit desverre. Flotte klær du syr! Gjenbruk er supert :D
    God helg! Klem,Randi.

    SvarSlett