fredag 30. april 2010

Barsel-redesign!




Som tidligere nevnt har en del barselgaver vært under utarbeidelse den siste tiden - det kommer stadig nye østerdøler til verden:) Denne skal til den nye lillesøstera til søskenbarnet til mannen min - jadda! Også her sverger jeg til gjenbruk, og det er min tidligere leggbukse i myk dongeri som har blitt en sommerdrakt til den lille frøkna. Evt med ei søt strømpebukse og body under, med tanke på hvordan somrene her i distriktet kan bli.. Foret og hjertemønsteret er fra et avlagt gardinfag. Gleder meg over å se at dette nå skal leve et nytt liv videre! Nå gjenstår det bare at vi blir friske her i huset igjen (har TREDJE runde med omgangssyke etter jul!!) så vi kan gå på barselbesøk:)






3 kommentarer:

  1. Koselig bukse. Det er bare verst med omgangssyke, så jeg vil bare ønske dere alle god bedring. Håper det er over for en stund etter dette!

    SvarSlett
  2. å søt denne var!!.
    HUff massa GOD bedring til dere.

    SvarSlett
  3. Masse fin redesign du har laget! Ekstra morro når man kan lage noe nytt av noe gammelt ;) Denne buksa var min favoritt!

    SvarSlett