søndag 22. september 2013

Et bitte lite kjoleskred..

Det er gøy å sy disse kjolene, da det går relativt fort å sy de.. Og du kan variere til det uendelige!
 
 
Denne kjolen i str 92 er sydd av et par linbukser med detaljer fra annet linstoff. Pynteknapper i forskjellige farger og utforming.
 
 
Tunika, også i str 92, sydd av en dametunika og ermer fra ei bukse. Jeg liker å gi klærne litt ekstra detaljer, som et par sommerfugler for eksempel!
Legges i min lille butikk sammen med kjolen over.
 
 
Jeg har ambisjoner om å gi alle mine venninners barn hjemmelagde barselgaver -  noe som resulterer at det kan ta år før de får sin "barselgave". I dette tilfellet rakk jeg akkurat å få overrakt gaven før "babyen" ble tre år.. Kanskje det hadde vært smartere (og raskere) og gi en kjøpt gave - men da ville den ikke blitt så unik..
 
 
Kjolen i bruk:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar